Beste Caesarianen,
Volgende week woensdag (22 december) is zoals eerder aangekondigd de jaarlijkse Algemene Ledenvergadering (ALV). Gezien de huidige coronamaatregelen zijn wij helaas weer genoodzaakt deze ALV digitaal via Microsoft Teams te laten plaatsvinden. Dat vinden we extra jammer omdat het een bijzondere vergadering wordt met een mooi tintje. Het belangrijkste agendapunt is namelijk het feit dat de opdracht van het huidige ad interim bestuur ten einde komt omdat aan die opdracht op alle vlakken voldaan is: er is een nieuwe bestuurs- en commissiestructuur, alle posities binnen die structuur zijn bezet en er is een financieel plaatje gemaakt waarmee de vereniging onder leiding van een nieuw bestuur verder kan.
Ben jij ook zo benieuwd naar alle ins en outs hiervan? Meld je dan aan via info@vvcaesar.nl en kom naar de digitale ALV. De gehele agenda tref je hier aan.
Met sportieve groet,
Het AI-bestuur