Nadat we al een aantal mooie stappen met jullie gedeeld hebben informeren wij jullie graag over wederom een belangrijke ontwikkeling binnen onze vereniging. Wij zijn blij te melden dat met ingang van het seizoen 2023-2024 André Boessen ons technisch kader komt versterken als onze nieuwe ‘coördinator opleidingen’.

André zal zich gaan richten op de verdere ontwikkeling van onze (jeugd)opleiding. Hij zal o.a. onze trainers actief gaan ondersteunen tijdens trainingen (en wedstrijden), meedenken over het (door-) ontwikkelen van het voetbaltechnisch (jeugd)voetbalbeleid binnen onze vereniging en de benodigde structuur mee neer gaan zetten en bewaken. Wij hopen hiermee uiteraard onze trainers (en daarmee ook onze spelers) van de nodige handvaten te voorzien, zodat ze zich verder kunnen ontwikkelen en zo samen de kwaliteit van ons jeugdkader te kunnen verhogen met als uiteindelijke doel een impuls te geven aan de aansluiting en doorstroom van onze spelers (naar de senioren).

André is 51 jaar en woonachtig in Beek. Hij is in het bezit van het UEFA A-diploma en diploma hoofd opleidingen. Met André haalt Caesar een hoop voetbalexpertise en -ervaring binnen. De voorbije jaren was Andre werkzaam als assistent hoofd jeugdopleiding van Fortuna Sittard. Dit combineerde hij met het trainerschap van Fortuna Sittard O19, ook fungeerde hij als assistent-trainer van het vlaggenschip van Fortuna Sittard in het betaald voetbal. Als hoofdtrainer was André o.a. verantwoordelijk voor de standaardteams van BSV Limburgia, RKVV Neerbeek, FC Maasgouw, Buchten, Merefeldia en s.v. Argo.  Als voetballer kwam hij uit voor onder meer Roda JC, Fortuna Sittard, Patro Eisden en RFC.

Wij zijn zeer verheugd dat we ons technisch kader met de komst van André verder kunnen versterken. Dit stelt ons in staat weer mooie vervolgstappen te maken.

Welkom André, veel plezier en succes gewenst bij onze mooie vereniging!

Namens Ad-Interim bestuur,

Ralph Huntjens