Witte rook…

Beste Caesarianen,

Zoals recent gemeld is het ad-interim bestuur de afgelopen weken o.a. druk bezig geweest met de verdere invulling van het te vormen nieuwe bestuur. We zijn dan ook verheugd te kunnen melden dat wij voornemens zijn per 1 September 2021, Michael Theuns als voorzitter van VV Caesar te benoemen.

Voor menigeen zal Michael geen onbekende zijn. Hij is binnen de vereniging actief als speler van Caesar 5 en in het dagelijks leven werkt hij bij de provincie Limburg en is hij binnen de gemeente Beek actief als gemeenteraadslid en als fractievoorzitter van het CDA. Samen met Roger Voncken (secretaris) en de nog te benoemen nieuwe Penningmeester, zal Michael t.z.t. het dagelijks bestuur van Caesar gaan vormen.

Tot die tijd zal Michael onderdeel gaan uitmaken van het ad-interim bestuur om mee te bouwen aan de nieuwe organisatie en zich in te werken in zijn nieuwe rol. Met Michael zet VV Caesar een belangrijke stap in de verdere verjonging op bestuurlijk niveau en  zijn wij overtuigd dat Michael een substantiële bijdrage zal gaan leveren aan de verdere ontwikkeling van onze vereniging.

Wij vertrouwen erop dat ook u net zo enthousiast bent met de komst van Michael als wij als ad-interim bestuur zijn, en wensen Michael alvast veel succes maar bovenal veel (voetbal-) plezier toe in deze nieuwe uitdaging. Na zijn formele benoeming zal Michael zich via de website van Caesar persoonlijk aan de Caesar familie voorstellen.

Namens het ad-interim bestuur,

René Nijsten en Ronald Diedering.