Afgelopen weekend bereikte ons het bericht dat Piet Voesten (78) op zaterdag 11 december helaas overleden is. Piet was iemand waar je letterlijk en figuurlijk niet om heen kon gedurende vele jaren bij Caesar.

Caesar-clubicoon pur sang

Piet was tot een aantal jaar geleden leider van mini F-jeugd en ieder kind dat begon met voetballen kreeg Piet als trainer. Het voelde aan als een warm bad bij de altijd gezellige “opa” voor de nieuwe voetballertjes die bij Caesar binnen kwamen. Hij stimuleerde, activeerde en motiveerde startende nieuwe voetballers en winnen was slechts bijzaak. Als de kinderen maar plezier hadden, dan had Piet dat ook.

Niet voor niets werd Piet in 2013 Caesariaan van het jaar. Ruim 17 jaar was Piet zeker 4 dagen per week actief binnen de club en voor alle activiteiten die er bij Caesar werden georganiseerd kon je hem vragen, of dat nu voor de voetbalweek was of voor het Pinksterweekend.

Publicatie Caesariaan 2006

In 2006 werd in ons clubblad nog een interview gepubliceerd met Piet. In ons archief hebben we dit interview nog weten terug te vinden. Klik hier voor de publicatie uit 2006.

Afscheid nemen van een échte Caesariaan

Piet wandelde, buiten zijn actieve verleden bij Caesar, veel door Beek met zijn hondje en maakte graag met iedereen een praatje. Hij had dan ook altijd een kwinkslag en een grapje klaar. Piet was een paar weken geleden nog op het complex om naar de wedstrijd van een kleinkind te kijken.
Namens iedereen binnen de club wensen wij zijn echtgenote, kinderen en kleinkinderen heel veel sterkte met dit treurige verlies. Hij zal gemist worden!

Reageren of condoleances achterlaten?

Als MijnCaesar lid kun je onder dit bericht een reactie achter laten of een condoleance invullen.