Nieuwe coördinator onderbouw algemene zaken: Dave Sluijsmans

We zijn zeer verheugd te kunnen melden dat Dave Sluijsmans per direct de rol van ‘coördinator onderbouw algemene zaken’ op zich zal nemen binnen onze jeugdafdeling. Dave zal verantwoordelijk worden voor de algemene zaken (communicatie, mutaties, aanmeldingen, etc) bij onze jongste jeugdteams (JO7 – JO11) en hiervoor als  aanspreekpunt fungeren.

Frans Feron blijft als ‘coördinator voetbalzaken’ eindverantwoordelijk voor de voetbaltechnisch zaken.

Dave is al enkele jaren bekend met onze club en actief als jeugdleider, speler 35+ team en speler veteranen. Met de komst van Dave zetten wij weer een belangrijke stap om de structuur en organisatie binnen onze vereniging verder te ontwikkelen en te continueren. Daarnaast geeft het ons ook de mogelijkheid takenpakketten te ontlasten zodat de juiste aandacht en tijd aan de verschillende deelgebieden kan worden besteed. Vele handen maken licht werk. De komende weken/maanden zal Dave zich gaan inwerken in zijn nieuwe rol zodat wij in het nieuwe seizoen goed van start kunnen.

Dave, veel plezier en succes!

Namens het AI-Bestuur,

Ralph Huntjens