Beste Caesarianen,

Sinds het Tweede Kamerdebat gisteren is duidelijk dat er de komende tijd nog niet getraind kan worden binnen onze vereniging. In wat dit betekent voor de wedstrijden van komend weekend, gaan wij vooralsnog mee in de lijn van de KNVB:

• Wedstrijden van de A-categorie (binnen onze vereniging: het 1e en 2e seniorenelftal) zijn komend weekend afgelast. Deze teams zullen op eigen initiatief trainen op zondag 5 december.
  • Wedstrijden van de B-categorie (binnen onze vereniging: alle overige seniorenteams en alle jeugdteams) kunnen wel gespeeld worden. Teams die niet willen of kunnen spelen, kunnen rekenen op coulance van de KNVB. Als vereniging laten we de keuze om wel/niet te spelen over aan de leiding van individuele teams. Teams die niet willen of kunnen spelen op 4/5 december, kunnen via hun trainer/leider afstemming zoeken met het wedsstrijdsecretariaat.

Let op: net als de afgelopen weken blijven toeschouwers bij wedstrijden niet toegestaan. In het weekend blijft onze kantine (op vertoon van een geldige QR-code) geopend voor spelers, trainers en begeleiding tot maximaal 17.00 uur.

Mogelijk wijzigt de KNVB de komende weken nog het een en ander in het wel/niet door laten gaan van wedstrijden. Uiteraard houden wij jullie daarvan op de hoogte.

Met sportieve groet,

Het AI-bestuur