Dhr. Albert Nijsten gehuldigd als jubilaris (75 jaar lid)

Onze oud-voorzitter Dhr. Albert Nijsten is woensdag 2 augustus gehuldigd als jubilaris van onze vereniging. Dhr. Nijsten bereikte in 2022 al de unieke mijlpaal van het 75-jarig (!) lidmaatschap, een indrukwekkende prestatie in de geschiedenis van onze vereniging. Door omstandigheden kon er destijds geen ‘officiële’ huldiging plaatsvinden, maar werd dit een jaar later alsnog ingehaald d.m.v. een huisbezoek van ons nieuw dagelijks bestuur.

Onder het genot van een kop koffie en een heerlijk stuk vlaai werd Dhr. Nijsten in het zonnetje gezet in het bijzijn van mevrouw Nijsten, kinderen en kleinkinderen. Daarna mochten de aanwezigen genieten van diverse mooie verhalen, uit de rijke historie van onze vereniging, die Dhr. Nijsten met hen deelde.

Dhr. Nijsten is maar liefst 28 jaar (!) onderdeel van ons bestuur geweest, waarvan 13 jaar als voorzitter in de jaren ’70, ’80 en begin jaren ’90. Als voorzitter maakte hij de hoogtijdagen van ons 1e elftal mee waarin vele kampioenschappen (waaronder het landskampioenschap) en het winnen van de landelijke beker gevierd werden. Ook was hij voorzitter toen ons 1e elftal in 1984 in de landelijke beker ten strijde trok tegen het grote PSV uit Eindhoven in het Philips stadion.

Een zeer indrukwekkende staat van dienst en periode waarin Dhr. Nijsten zich ingezet heeft voor onze vereniging. Naast dit alles is Dhr. Nijsten altijd fanatiek supporter gebleven en gaat Caesar hem nog steeds erg aan het hart. Een echte clubman in hart en nieren.

Albert, dank u wel voor al uw inspanningen, inzet en de jarenlange support voor onze vereniging!

Gefeliciteerd met deze prachtige mijlpaal!

Namens Bestuur vv Caesar / L.Vos

Ralph Huntjens