Beurskens Schoenmode Familiemiddag

Dit jaar organiseert VV Caesar / L. Vos tijdens het Pinksterweekeinde weer het grote familietoernooi.

Het toernooi wordt gespeeld op zaterdag 18 mei.
Het toernooi wordt gespeeld in de vorm van een minivoetbaltoernooi met zeventallen op doelen van 5 x 2 meter. Families, opa, oma, vader, moeder de hele familie mag meedoen en natuurlijk ook vriendjes en vriendinnen.

De spelregels:
Bij families
Minimaal 1 Caesar lid per team.
In het veld minimaal 4 kinderen.

Bij mixed
Minimaal 2 Caesar leden
Minimaal 2 dames

Bij 15 jaar en ouder
Minimaal 3 Caesar leden.

Bij de indeling wordt rekening gehouden met de samenstelling van de teams.
Er worden alleen poulewedstrijden gespeeld, geen finales, plezier staat immers voorop. Het toernooi zal starten om ca. twaalf uur en om ca. vijf uur zal het toernooi afgelopen zijn.

Per ingeschreven team dient een scheidsrechter/begeleider te worden opgegeven.

Wij hopen natuurlijk op een zo groot mogelijke deelname en vragen daarom iedereen die interesse heeft om zo snel mogelijk doch uiterlijk 8 mei het onderstaande formulier volledig in te vullen.

Het formulier kan worden afgehaald op het secretariaat waar het ook kan worden ingeleverd.

Er kan ook digitaal worden ingeschreven ga hiervoor naar www.vvcaesar.nl/familietoernooi

Het formulier kan worden gemaild naar: toernooien@vvcaesar.nl.

Spelers