Met grote verslagenheid hebben we kennisgenomen van het overlijden van onze oud-voorzitter en ere-lid

Dhr. Albert Nijsten

De naam van dhr. Albert Nijsten is onlosmakelijk met onze club verbonden.

Naast levenslang fanatiek supporter was hij onder meer 28 jaar lang onderdeel van ons bestuur, waarvan 13 jaar als voorzitter. In de periode waarin hij aan het roer stond behaalde onze club historische (nationale) successen, waaronder vele kampioenschappen, het landskampioenschap en de winst van de landelijke beker. Een prachtige nalatenschap voor en aan onze vereniging.

In augustus 2023 hadden wij nog de grote eer Albert te huldigen als jubilaris, voor het 75-jarig lidmaatschap van de vereniging die zo diep ingeworteld zat in zijn leven en hart. De laatste jaren was het voor hemzelf moeizaam ons sportpark nog te bezoeken, maar ook toen volgde hij Caesar nog op de voet. Mede door de vele opgebouwde contacten en zijn naaste familie, die ook uit vele echte Caesarianen bestaat, bleef hij op de hoogte van de ins-en outs. Wat in het hart zit, raak je nooit meer kwijt. Dat geldt ook zeker voor ons als vereniging richting Albert.

De afscheidsdienst van Dhr. Albert Nijsten zal plaats vinden a.s. vrijdag 22 maart  om 11.00u in de St.Martinuskerk, Burgemeester Janssenstraat 11 te Beek

Wij wensen echtgenote, kinderen, kleinkinderen en eenieder die hem liefhad veel sterkte met dit grote verlies.

Bestuur VV Caesar / L.Vos