Peter Haemers zal aan het einde van dit seizoen afzwaaien als hoofdtrainer van onze vereniging.

Na 4 seizoenen als hoofdtrainer aan het roer te hebben gestaan zal Peter na dit seizoen zijn tijd en aandacht meer op zijn maatschappelijke carrière gaan richten.

Peter is al jaren actief binnen onze vereniging en heeft zijn sporen ruimschoots verdiend. Zo was hij, naast speler 1e elftal, onder meer jarenlang assistent-trainer 1e elftal en behoedde hij ons 1e elftal tot 2 x toe voor degradatie in een rol als interim hoofdtrainer. Ook was hij onder meer actief als trainer 2e elftal voordat hij 4 seizoenen geleden de stap maakte naar het hoofdtrainerschap van onze vereniging als opvolger van Danny Volkers. In deze jaren bouwde Peter verder aan een herkenbaar Beeks elftal waarin diverse jeugdspelers succesvol doorstroomden.

De afgelopen jaren heeft Peter, samen met zijn technische staf, een indrukwekkende prestatie neergezet. Onder leiding van Peter konden veel ‘eigen jongens’ zich verder ontwikkelen en werd er een hecht team gesmeed. Dit seizoen is het resultaat van die inspanningen extra zichtbaar, daar ons 1e elftal op dit moment een knappe 2e plaats bezet in de 2e klasse. Een traject waar men, en zeker Peter, oprecht trots op mag zijn. Onze waardering en dank richting Peter is groot en wij wensen hem veel succes in de verdere ontwikkeling van zijn maatschappelijke carrière.

Jullie zullen Peter volgend seizoen ongetwijfeld nog regelmatig zien op ons sportcomplex. Voordat het echter zover is dient er nog gewoon gevoetbald te worden en wensen wij onze hoofdtrainer Peter Haemers, technische staf en spelers veel succes in de 2e seizoenshelft!

Verdere info m.b.t. de opvolging van Peter volgt in een later stadium.

Bestuur v.v. Caesar / L.Vos