Mark Horsels nieuwe assistent-trainer seizoen 2024-2025

Daar onze huidige assistent-trainer Raymond Gelissen komend seizoen de rol van hoofdtrainer zal vervullen was de rol van assistent-trainer voor komend seizoen vacant. Het bestuur van V.V. Caesar / L.Vos is dan ook verheugd te kunnen melden dat Mark Horsels bij aanvang van het seizoen 2024-2025 onze nieuwe assistent-trainer van het 1e elftal zal worden. Hiermee is Mark de opvolger van Raymond Gelissen waar hij uiteraard nauw mee samen zal gaan werken. Mark Horsels (51) is woonachtig in Geleen, getrouwd met Diana en is vader van een zoon (Stan).

De voetbalroots van Mark liggen bij het vroegere Quick ’08. In zijn actieve voetbalcarrière speelde Mark (naast Quick ’08) o.a. voor FC Geleen Zuid, Spaubeek en kende hij enkele mooie jaren bij onze buren bovenaan de berg, GSV’28. Op trainersgebied was Mark actief voor diverse teams van de jeugdafdeling van FC Geleen Zuid waar Mark momenteel trainer van het 2e elftal is.

Met Mark haalt v.v. Caesar / L.Vos een echte voetballiefhebber binnen die ook over de nodige voetbalervaring en kennis beschikt. Ook het sociale aspect binnen een vereniging en spelersgroep heeft Mark hoog in het vaandel staan. Met de komst van Mark is een ander mooi symbolisch detail zeker het benoemen waard. De oom van Mark is namelijk niemand minder dan ons caesaricoon Sef Horsels, welke ons een aantal jaren geleden helaas ontvallen is.

Het bestuur en technische commissie vertrouwen op een mooie samenwerking met Mark en zijn ervan overtuigd dat we met Mark en Raymond de reeds ingeslagen koers kunnen voortzetten en verder kunnen ontwikkelen.

Mark, van harte gefeliciteerd met je nieuwe uitdaging en welkom bij onze prachtige vereniging. Heel veel succes en (voetbal)plezier toegewenst!

Bestuur V.V. Caesar / L.Vos