Alweer fantastisch nieuws! We zitten in een geweldig positieve vibe binnen onze vereniging. Opnieuw mogen wij melding maken van zeer positieve ontwikkelingen binnen onze gemoderniseerde organisatie waarover wij reeds eerder communiceerden.

De commissie vrijwilligers onder leiding van kartrekker Koen Harbers kan melding maken van het feit dat Bianca Florax-Rutten en Ralph Huntjens bereid zijn gevonden zitting te gaan nemen in deze commissie. Super dat deze mensen met een enorm netwerk binnen onze vereniging, samen met Koen, deze handdoek gaan oppakken en vorm geven.

Binnen de commissie Financiën is ook heugelijk nieuws te melden. Zowel Funs Blom en Chaim Cuijpers gaan deelnemen binnen deze commissie en zich bezig houden met het opstellen van jaarbegrotingen, budgetbewaking en het voeren van de financiële administratie samen met de ad interim bestuurders welke voorlopig naar voren zijn gestapt binnen deze commissie.

Ambitie is nog steeds een penningmeester en kartrekker financiën te vinden binnen onze vereniging om hier formeel en feitelijk leiding en vorm aan te gaan geven.

Sjiek is ook dat De Grote Club Actie dit jaar vorm gegeven en gecoördineerd wordt door een drietal dames welke zich opgeworpen hebben voor dit “project”. Natasja Moonen, Ceciel Heuts en Miranda Lemmerling trekken deze kar, en daar zijn wij waanzinnig blij mee en trots op! Precies wat we beogen binnen de structuur van onze vereniging….vele handen maken…..BAM!

En dan last but not least…..Hanne Bovens gaat zitting nemen in de voetbaltechnische commissie en zich specifiek bezighouden met de doorontwikkeling van meisjes- en damesvoetbal binnen onze vereniging.

Wauw, wauw, wauw……wat is dit sjiek…..mooi ook dat vele dames opstaan binnen onze vereniging om een handje mee te willen helpen binnen onze mooie vereniging.

Wij zijn oprecht blij wat er momenteel teweeggebracht wordt binnen onze vereniging. Dank aan alle vrijwilligers die elke dag hun steentje bijdragen aan VV Caesar. Ook deelgenoot worden van ons vrijwilligersgilde? Meldt u zich aan bij onze vrijwilligerscoördinator Koen Harbers of één van zijn commissieleden. Zij komen graag met u in gesprek.

Met Caesariaanse groet,
Het Ad Interim bestuur