Beste Caesarianen,

We zijn bijzonder verheugd weer mooi nieuws te kunnen delen met jullie. Zoals bekend zijn we achter de schermen druk bezig met de verdere invulling van het te vormen nieuwe bestuur. In dat kader zijn wij voornemens om per 1 juli 2023, Ceciel Heuts als secretaris van VV Caesar / L.Vos te benoemen.

Voor velen van jullie zal Ceciel ondertussen een bekend gezicht zijn achter de bar in onze kantine of als moeder langs de lijn bij een van haar 2 zoons (12 en 11 jaar oud) die actief zijn in onze caesarjeugd.

Verder is ze betrokken bij de coördinatie van onze jaarlijkse Grote Clubactie.

In het dagelijks leven is zij al 20 jaar werkzaam in het onderwijs en al haar hele leven woonachtig in Beek.  Ceciel houdt van voetbal kijken, geeft aan zich al vanaf het eerste moment welkom te hebben gevoeld bij Caesar en beschrijft het als een mooie vereniging met fijne mensen.

Samen met Roger Voncken (penningmeester) en Ralph Huntjens (voorzitter), zal Ceciel t.z.t. het dagelijks bestuur van Caesar gaan vormen. Tot die tijd zal Ceciel onderdeel zijn van het ad-interim bestuur om mee te bouwen aan de nieuwe organisatie en zich in te werken in haar nieuwe rol.

Met Ceciel zet VV Caesar de verdere diversiteit en verjonging op bestuurlijk niveau door en zijn wij overtuigd dat Ceciel een substantiële bijdrage zal gaan leveren aan de verdere ontwikkeling van onze vereniging. De contouren hiervan worden steeds meer zichtbaar.

Wij vertrouwen erop dat ook u net zo enthousiast bent met de komst van Ceciel als wij als ad-interim bestuur zijn, en wensen Ceciel alvast veel succes maar bovenal veel (voetbal-) plezier toe in deze nieuwe uitdaging.

Namens het ad-interim bestuur,

Ralph Huntjens