Steun Caesar met een financiële bijdrage!

Om het onderdeel sponsoring binnen onze vereniging gestructureerd te laten verlopen, heeft het bestuur van VV Caesar/L. Vos een commercieel team in het leven geroepen.

Doel van het commercieel team is het coördineren van alle sponsorzaken om daarmee de belangen van de vereniging, maar ook van de sponsor te garanderen. De vele mogelijkheden om onze vereniging te sponsoren zijn vastgelegd in de brochure “VV Caesar even voorstellen”. U dient hierbij te denken aan: hoofdsponsor, teamsponsor, reclamebord, ballenfonds, advertentiesponsor, evenementensponsor, club van 50 etc. Het spreekt voor zich dat een combinatie (pakket) van verschillende sponsorprodukten ook tot de mogelijkheid behoort.

Natuurlijk is en blijft het mogelijk dat leden en/of elftallen zelf een kandidaat sponsor benaderen, van groot belang is echter dit terug te koppelen naar het commercieel team. Deze zal, in overleg met betrokkenen, trachten overeenstemming te bereiken en zorgdragen voor een correcte afhandeling.

Het commercieel team kunt u bereiken via Peter Rongen (06 2507 4900). Het commercieel team van VV Caesar bestaat uit:

Peter Rongen
Jos Caanen