Nu het voetbalseizoen 2022-2023 ten einde is, kunnen we verder vooruitkijken naar volgend seizoen. Graag informeren wij jullie nogmaals met de technische staf voor seizoen 2023-2024.

1e elftal

Het 1e elftal zal ook komend seizoen weer onder leiding staan van onze hoofdtrainer Peter Haemers. Het andere vertrouwde gezicht is dat van Raymond Gelissen, die de rol van assistent-trainer weer zal vervullen.

2e elftal

Bij ons 2e elftal zal komend seizoen een nieuw gezicht voor de groep staan. Voor onze vereniging is het zeker geen onbekende. Voor het seizoen 2023-2024 zal Ken Diedering namelijk de nieuwe trainer van ons 2e elftal worden. Ken was het afgelopen seizoen nog actief als hoofdcoach van onze JO19-1.  Ken zal volgend seizoen geassisteerd worden door Sander Dormans als assistent-trainer. Wij wensen Ken alvast veel succes en plezier met zijn nieuwe uitdaging binnen onze vereniging.

Een nieuwe trainer wil ook zeggen dat we afscheid nemen van onze huidige trainer 2e elftal, Remy Simons, welke 4 jaar als trainer voor de groep heeft gestaan. Wij willen Remy graag bedanken voor zijn inzet, beleving en enthousiasme in de tijd dat hij bij ons actief was.

Als grensrechter blijft ook Bert Lemmens trouw aan de selectie. Bjarne Hoogers, afgelopen seizoenen grensrechter van het eerste elftal zwaait letterlijk en figuurlijk af. Bjarne, dankjewel voor je inzet gedurende de jaren!

Keepers

M.b.t ons keepersgilde zullen we komend seizoen ook een nieuw gezicht verwelkomen. Onze huidige keeperstrainer Michael Smits zal komend seizoen een nieuwe uitdaging aangaan bij VV Sittard. Wij zijn zeer verheugd een adequate opvolger gevonden te hebben in de persoon van Pascal Ots. Pascal, welkom bij onze vereniging en veel plezier en succes!

Verzorger

Ook komend seizoen zijn de spelers van de selectie qua verzorging in de veilige handen van Wim Driessen.