Beste Caesarianen,

Vanaf zaterdag 25 september gelden er nieuwe landelijke coronamaatregelen. Reden voor ons als V.V. Caesar om ook ons eigen corona-protocol te wijzigen, zodat ook wij weer netjes voldoen aan de geldende landelijke maatregelen. Onderstaand lees je alles over de maatregelen zoals die gelden binnen onze vereniging vanaf 25 september 2021.

Algemene regels en uitgangspunten

• Heb je klachten? Kom dan niet naar de club en laat je altijd testen.
  • Was regelmatig je handen.
  • Ook al is de anderhalve meter afstand niet meer verplicht, respecteer te allen tijde de wensen van een ander hierin.
  • V.V. Caesar volgt te allen tijde de landelijke richtlijnen voor sport en horeca en verwacht dat iedereen zijn/haar eigen verantwoordelijkheid kent en ook neemt. Deze regels zijn voor iedereen vindbaar op Rijksoverheid.nl
  • Volg altijd met respect de aanwijzingen en verzoeken op van het bestuur, het kantinepersoneel en/of de corona-coördinator(en).

Regels voor de kantine + het terras

• Voor gasten die binnen in de kantine verblijven en een hapje/drankje nuttigen (zowel staand als zittend) is een coronatoegangsbewijs nodig. De check hoeft niet gelijk bij de ingang gedaan te worden, maar kan ook gedaan worden als de persoon in het horecagedeelte plaatsneemt.
  • Bij het afhalen van drankjes/hapjes aan de bar en het vervolgens buiten de kantine (op het terras of langs het veld) nuttigen daarvan is een coronatoegangsbewijs niet nodig.
  • De kantine is geopend tot maximaal 00.00 uur ’s nachts.

Toch een (mogelijke) besmetting?

• Laat je altijd testen. Kom niet naar de club zo lang je op de uitslag wacht.
  • Test je positief en/of moet je volgens de geldende richtlijnen in quarantaine? Kom dan zeker niet naar de club voor zo lang als de quarantaineperiode geldt.
  • Ben je positief getest en ben je recent nog bij Caesar geweest? Informeer dan zelf de personen met wie je in contact bent geweest conform de geldende landelijke richtlijnen.

Het ad interim bestuur