Beste Caesarianen,

Zoals tijdens de onlangs gehouden ledenvergadering gemeld is het ad-interim bestuur de afgelopen maanden o.a. druk bezig geweest met de verdere invulling van het te vormen nieuwe bestuur. We zijn dan ook verheugd te kunnen melden dat wij voornemens zijn per 15 mei 2023, Ralph Huntjens als voorzitter van VV Caesar/L.Vos te benoemen.

Voor velen zal Ralph geen onbekende zijn. Hij is reeds jaren actief binnen de vereniging waar hij op dit moment actief is als speler/trainer van Caesar 4 en lid van het ad-interim bestuur. In het dagelijks leven werkt hij bij Medtronic.

Samen met Roger Voncken (penningmeester) en de nog te benoemen nieuwe secretaris, zal Ralph t.z.t. het dagelijks bestuur van Caesar gaan vormen.Tot die tijd zal Ralph onderdeel blijven van het ad-interim bestuur om mee te bouwen aan de nieuwe organisatie en zich in te werken in zijn nieuwe rol.

Met Ralph zet VV Caesar de verdere verjonging op bestuurlijk niveau door en zijn wij overtuigd dat Ralph een substantiële bijdrage zal gaan leveren aan de verdere ontwikkeling van onze vereniging.

Wij vertrouwen erop dat ook u net zo enthousiast bent met de komst van Ralph als wij als ad-interim bestuur zijn, en wensen Ralph alvast veel succes maar bovenal veel (voetbal-) plezier toe in deze nieuwe uitdaging.

Na zijn formele benoeming zal Ralph zich via de website van Caesar persoonlijk aan de Caesar familie voorstellen.

Namens het ad-interim bestuur,
Ronald Diedering.