Nu het eind van het seizoen nadert wordt het langzaam tijd om de balans op te maken en terug te kijken op een geslaagd seizoen wat gelukkig grotendeels mét publiek heeft kunnen plaats vinden. Om dit samen met alle vrijwilligers van het afgelopen jaar te vieren organiseren we op zondag 26 juni vanaf 15.00 uur een vrijwilligersmiddag met BBQ.

Op deze middag zullen we tevens de Caesariaan van het jaar uitroepen en gaan we de jubilarissen van de afgelopen 3 jaar huldigen. Dit heeft wegens corona allemaal niet kunnen plaatsvinden dus dit leek ons een geschikt moment om dit alsnog te doen.

Dus heb jij, op wat voor een manier dan ook, het afgelopen jaar je steentje bijgedragen aan Caesar? Meld je dan aan (hoeveel personen) via info@vvcaesar.nl. Uiteraard is de BBQ op kosten van de club!

Hopelijk tot de 26e!