Beste leden en lezers,
Wat een aparte voetbalseizoenen zijn de afgelopen 2 seizoenen geweest, We mochten hele lang tijd helaas niks, hoe jammer dat ook was. Uiteindelijk mocht de jeugd weer gaan trainen (senioren inmiddels ook) en nu mag de jeugd ook weer wedstrijden spelen (de Regiocup). Dat betekent dat we dan ook weer scheidsrechters nodig hebben. Maar niet alleen deze maand maar ook het nieuwe seizoen 2021-20222 hebben we jullie als scheidsrechter hard nodig om de jeugd en senioren wedstrijden in goede banen te leiden.

Graag nodigen wij jullie uit om de jeugd en senioren te helpen door je op te geven als clubscheidsrechter. Misschien is het voor jou 1 keer en wordt een ander een vaste scheidsrechter. We hebben scheidsrechters nodig vanaf de jo 11 tot en met de jo 19.

Mail naar caesar.scheidsrechterszaken@gmail.com. Geef in je e-mail aan (naast je naam en telefoonnummer) welk team je graag zou willen fluiten. Dan kunnen wij contact met je opnemen en zo een volwaardig scheidsrechterskorps neer gaan zetten.

Dank je wel voor het lezen van deze uitnodiging en je mailtje.
Groet de Scheidsrechters coördinatoren.